Računovodski servis cenik​

Stroškov računovodskih storitev v številnih primerih ni mogoče posplošiti ali jih klasificirati kot ovrednotenje nekakšne standardne ponudbe.

Tako je zato, ker je za oblikovanje cene knjigovodskih storitev potrebno upoštevati več različnih dejavnikov, ki lahko vplivajo na skupne stroške knjigovodskih storitev, kot so:

  1. vrsta pravne osebe,
  2. mesečni obseg dokumentacije,
  3. število poslovnih procesov, ki vključujejo ureditev računovodske agencije,
  4. postopek izmenjave dokumentov,
  5. postopek vnosa operativnih podatkov za nadaljnje knjigovodstvo.

Čeprav je težko opisati stroške računovodskih storitev na obrazcu, smo vam s predstavitvijo določenih cenovnih paketov računovodskih storitev poskušali pokazati, kakšni bi bili okviri sodelovanja, ki jih Iccounting računovodski servis svojim partnerjem omogoča.

 

Kaj natančno je treba navesti, da bi pridobili ceno računovodskih storitev?

Preden si ogledate storitvene pakete, je priporočljivo, da natančno preberete, kakšna merila mora imeti knjigovodska agencija, da si lahko natančno določite cene računovodskih storitev.

 

Za podrobnosti o merilih kliknite na puščico poleg vsakega od navedenih meril:

  • Klasični samostojni podjetnik.
  • Samostojni podjetnik z normiranimi stroški.
  • D. o. o.
  • Zveza.
  • OD.

Z obsegom dokumentacije mislimo na skupno število izmenjanih dokumentov mesečno. Vrste dokumentov so lahko:

  1. vhodni in izhodni računi,
  2. potni nalogi,
  3. naročilnice za proizvodnjo,

Število poslovnih procesov se izračuna glede na to, kateri računovodski procesi ostanejo znotraj podjetja, ki prehaja na zunanje računovodstvo. Podjetje lahko na primer v lastni režiji ohrani postopke vnašanja računov, izpiskov ali izhodnih računov, medtem ko zunanje knjigovodstvo prevzame postopke knjiženja in knjigovodstva.

  1. stranka predloži vso dokumentacijo,
  2. računovodska agencija predloži vso dokumentacijo.

Pri urejanju sodelovanja je to merilo tudi eno najpomembnejših za končni strošek knjigovodskih storitev.

Kakšen bi bil strošek računovodje na mesečni ravni, saj se v okviru zgornjih paketov ne znajdem najbolje?



»Kakšen bi bil strošek računovodje na mesečni ravni?« je eno od vprašanj, ki jih pogosto slišimo.



Zavedamo se, da je postopek sklepanja pogodb z računovodsko agencijo nekaj, s čimer se podjetja ne srečujejo pogosto. Zavedamo se, da se pri snovanju partnerstva s knjigovodsko agencijo kaj lahko zgodi, da se pozabi na nekatere pomembne kriterije.



Poleg tega vsa podjetja v isti panogi niso enaka; tudi njihovi procesi se razlikujejo.

Zato je včasih potrebno prilagoditi ponudbo knjigovodskim storitvam.



Accounts

Free Trial

Domains

Sub-domains

MALI SP OD

EUR 35

MESEČNO

1 zaposleni

Knjiženje v glavno knjigo: izdanih in prejetih računov, potnih nalogov do 200 letno

Zavarovalna polica


Newsletter

60 dni garancije

MANJŠE PODJETJE OD

EUR 50 

MESEČNO

do 3 zaposlena

Knjiženje v glavno knjigo: izdanih in prejetih računov, potnih nalogov do 300 letno

Obračun in oddaja DDV


Knjiženje transakcijskega računa ter spremljanje terjatev kupcev in obveznosti dobaviteljev


Zavarovalna polica


Newsletter

60 dni garancije

MALO PODJETJE OD

EUR 130

MESEČNO

do 7 zaposlenih

Knjiženje v glavno knjigo: izdanih in prejetih računov, potnih nalogov do 500 letno

Obračun in oddaja DDV


Knjiženje transakcijskega računa ter spremljanje terjatev kupcev in obveznosti dobaviteljev


Zavarovalna polica


Newsletter

Priprava letne bilance stanja

Vodenje registra osnovnih sredstev

60 dni garancije

VEČJE PODJETJE OD

EUR 350

MESEČNO

do 15 zaposlenih

Knjiženje v glavno knjigo: izdanih in prejetih računov, potnih nalogov do 800 letno

Obračun in oddaja DDV


Knjiženje transakcijskega računa ter spremljanje terjatev kupcev in obveznosti dobaviteljev


Zavarovalna polica


Newsletter

Priprava letne bilance stanja 

Vodenje registra osnovnih sredstev

60 dni garancije

Kateri dejavniki vplivajo na stroške računovodskih storitev?

Včasih ni enostavno določiti natančnih stroškov računovodskih storitev. Več podrobnosti, ki vplivajo na stroške vodenja knjig, razkrivajo odgovori na naslednje vprašanja:

  1. Kakšna je pravna oseba, ki bo plačevala stroške računovodskih storitev?
  2. Kolikšen je obseg dokumentacije (računi, izkazi, delovni nalogi …)?
  3. Kdo oddaja dokumentacijo?
  4. Ali se moramo sestajati na lokaciji stranke?
  5. Ali sistem Cloud deluje v isti programski opremi?

In tako naprej.



Naj bodo stroški računovodskih storitev odločilni pri izbiri računovodske nujnosti?

Na to vprašanje ne moremo odgovoriti.



Tega ne moremo storiti, ker nismo lastnik ali poslovodja vašega podjetja. Res pa je, da vam bomo  poskušali pomagati, da se boste odločili pravilno.



Glede na kakovost opravljenih storitev in stroškov za te storitve imate tri vrste knjigovodskih agencij:

  1. Agencije, ki zagotavljajo nizkokakovostne storitve z nizkimi stroški.
  2. Agencije, ki zagotavljajo kakovostne storitve po konkurenčni ceni.
  3. Agencije, ki na podlagi blagovne znamke zagotavljajo kakovostne storitve po visoki ceni.

Izberite možnost, za katero menite, da je najboljša za vaše podjetje.

 

 

 

Želite ugotoviti, kakšni so stroški računovodskih storitev?

Izpolnite obrazec in kmalu bomo stopili v stik z vami.


Call Now Button+38669934453